Shabab Pharma Forums
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

خاص بطلبة صيدلة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
Our Group

رايى ورسائل بعد المباراة Pharma10

رايى ورسائل بعد المباراة

hamlit71
AhmedHelal
القلب الطيب
Mahmoud Ageez
bahy
9 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

النوع : ذكر
المساهمات : 958

رايى ورسائل بعد المباراة Empty
مُساهمةموضوع: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 1:30 pm

اللى حصل يا ريت تكونو اتفرجتو على الحلقة المميزة للاعلامى بجد و هقول الاعلامى الرياضى الوحيد فى مصر اللى عرف يستغل برنامجه الاستاذ الكبير ابراهيم حجازى اللى حول برنامجه لحلقة اتصال و ساهم فى انقاذ كتير من المصريين سواء فى السودان او الجزائر و قدم رسايل كتيرة اوى فى البرنامج ووضح حقايق كتيرة ما كانتش واضحة يا جماعه الحكاية اكبر من ماتش كورة الحلقة فى اخرها دلوقتى على نيل سبورت لو حد عايز يشوفها دى الاعادة و لو هتتعاد مرة كمان يا ريت تشوفوها وحسبى الله و نعم الوكيل.

تانى حاجة الجمهور الجزائرى كل اللى هناك مجرمين و ورد سجون و عواطلية و ناس متشردة مش جمهور كورة و طبعا شوفتوهم فى الماتش واللى عملوه وبعد الماتش اعتدو على الجماهير و فى واحدة من كلية الاداب زمايلها الشباب و البنات مش عارفين هما فين و هى استخبت من بعد الماتش ورا عربية لحد الفجر و اتصلت بالاستاذ ابراهيم و قالها تخبط على اى بيت وراحت لواحد و مراته و قال انهم هما اللى هيودوها المطار بنفسهم و كان الاستاذ ابراهيم عايز يشكرهم ما رضيش علشان ما حدش يعرفه او يعرف صوته.

تالت حاجه الجمهور السودانى - الشقيق - كله كان مع الجزائر و كان توزيع الجماهير 30 الف جزائرى و المصريين ما كملوش 8000 و الوحيد السودانى اللى رفع علم مصر اتقتل والامن السودانى ساب الجماهير و البعثه و كل حاجة و كل المصريين ما كانش ليهم حماية و قالولهم ان الفريق المهزوم هيخرج من الاستاد الاول و يسافر و بعدهم بتلت ساعات هيخرج الجزائريين وخرجو من الاستاد لقو الجزائريين فى وشهم و انضربو

رابع حاجة لو حد كان اتفرج عالماتش على ابو ظبى الرياضية او على الدورى و الكاس او على الجزيرة1 مع انه اكيد انكو اتفرجتو على النيل سبورت انما لو اتفرجتو على اى قناة من دول او سمعتو التحليل بعد الماتش كنتو عرفتو مدى الشماتة اللى فيهم فرحانين فينا جدا و بيستهزئو بالجماهير المصرية و لا المرسالين اللى بيسئلو اسئلة فى منتهى الاستهزاء

خامس حاجة الحكم مش هتكلم عليه بس كفاية اقولكم انه عنده ماتش بعد 9 ايام فى الجزائر بين وفاق اصطيف و الملعب المالى و ده كفاية يفسرلكم اللى حصل

سادس حاجة الفريق ده و حسن شحاتة وولاده ياما فرحونا كتير اوى اوى اوى و دلوقتى جه دورنا نقف جنبهم والله العظيم والله العظيم لو كان ينفع كنت روحت استقبلتهم فى المطار وهم عملو اللى عليهم و التوفيق ما كانش موجود و كمان دول كانو بيلاعبو فريق ما بيلعبش كورة و كمان شوفتو الحكم و كمان دول اتحملو ضغوظ ما يتحملهاش بشر فى الدنيا و انا بحبهم دلوقتى اكتر من الاول و الله العظيم والله العظيم والله العظيم انا مش زعلان عالخسارة قد ما انا زعلان ليهم لانهم كان نفسهم يلعبو فى كاس العالم سواء تريكة ولا جمعة ولا حسن لا الحضرى و الله دول رجالة ووقفو وقفة رجالة و هنقف معاهم فى الهزيمة اكتر من النصر لان ده هو الجمهور مش زى ما البعض من غير اسامى لو كنت تشوفه قبل الماتش كنت تقول ده يعنى بيموت فى المنتخب و اللى كان جايب علم واللى لابس فانلة المنتخب و اول ما خسرنا قلبو عليهم عايزين يفرحو علطول رجالتنا عملو اللى عليهم و احنا اول ناس هنقف جنبهم اكتر من الاول

واخيرا......
انت تريد و انا اريد والله يفعل ما يريد قدر الله و ما شاء فعل
الحمد لله
http://www.bahiat.blogspot.com
Mahmoud Ageez
Administrator
Administrator
Mahmoud Ageez

المساهمات : 1147

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 1:36 pm

فعلا الحلقة جي رائعة جدا وانا تابعتها النهاردة في الإعادة وقال كلام عقلاني جدا
برنامج متميز من إنسان فاهم كورة وعارف يعني إيه رياضة
وساهم كتير في حل المشكلة
وأنا مش هتلكم في الموضوع دا لأنه ينرفزني ومش هقول غير

بحبك يا مصر
https://shababpharma.ahlamontada.com
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 1:42 pm

رايى ورسائل بعد المباراة EgyptxAlgeribanner

على اسم مصر التاريخ يقدر يقول ماشاء
ده انا مصر عندي أحب واجمل الاشياء بحبها وهي مالكه الأرض شرق وغرب
او وهي مرميه جريحه حرب بحبها برقه وعنف
القلب الطيب
صيدلي متميز
صيدلي متميز
القلب الطيب

النوع : انثى
المساهمات : 440

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 4:42 pm

فعلا انا اتفرجت على البرنامج بجد اعلامى راائع ومصرى بجد

وانا اسفة وحزينة على اللى حصل للمصريين
ولاعيبة المنتخب عاوزة اشكرهم عملوا اللى عاليهم فرحونا فى بطولات كتير قبل كده
لازم نقف جنبهم دلوقتى اكتر من الاول
حقيقى احنا خسرنا ماتش كورة بس
لكن هما الجزائريين خسروا حاجات تانية كتير
بس عاوزاكوا تعرفوا يا جماعة اللى حصل دا اكبر من ماتش كورة زى ما ابراهيم حجازى قال
اللى حصل دا متتخطط له ومدبر له
وربنا يستر على الوطن العربى الايام اللى جاية

بحبك اوىىىىىىىىىىى يا مصر وفداكى اى حاجة
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

المساهمات : 1462

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 5:01 pm

محجوز للرد
بس هيكون قااااااااااسي اوىىىىىىىى
استحملو
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 5:33 pm

AhmedHelal كتب:
محجوز للرد
استحملو

وانا لانى عارف ردك هيكون ازاى و طريقة كلامك هتكون ازاى فبصفتى صاحب الموضوع انا ما اسمحلكش بالرد
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 5:37 pm

bahy كتب:
AhmedHelal كتب:
محجوز للرد
استحملو

وانا لانى عارف ردك هيكون ازاى و طريقة كلامك هتكون ازاى فبصفتى صاحب الموضوع انا ما اسمحلكش بالرد

اوك..شكرا على زوقك.
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 5:43 pm

اعتقد ان المنتدى طويل عريض هعرف ازاى اعبر فيه عن رايي ف اى حته وف اى مكان،بس انا لقيت الموضوع ده فقولت اكتب فيه....
للاسف انا هزقت نفسي..تانى مره شكرا.
Mahmoud Ageez
Administrator
Administrator
Mahmoud Ageez

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 7:10 pm

إالي العضو :: باهي

مش من حقك ولا حق أي عضو يتحكم في موضوع كتبه لأن المنتدي مش ملكك دا ملك لأعضاؤه كلهم يكتبوا فيه اللي هما عايزينه وفي أي حته
حتي لو كان مخااالف أو مش في مكانه وبعدين لو حضرتك مش عايز حد يرد في التوبيك بتاعك مكنتش تحطه من الأساس

والإدارة هي الوحيدة المسئولة عن مراقبة المنتدي والتعقيب علي الردود أو حذفها أو غلق وتثبيت أي موضوع
ودي أخر مرة تتعامل فيها مع الأعضاء لأنهم زيهم زيك تماااام

ياريت تكون رسالتي وصلت ودا تقدر تعتبره تحذير نهااائي

angry.0 angry.0 angry.0 :B
::
hamlit71
Moderator
Moderator

المساهمات : 483

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 7:38 pm

اخي وصديقي العزيز / هلال
مفيش حاجه اسمها المنتدى طويل وعريض الموضوع بمجرد كتابته في المنتدى لم يصبح ملكا لاحد ولا حتى لكاتبه الموضوع متاح للرد للجميع وانا اتقدم بالاعتذار والاسف من ادارة المنتدى بالطبع ..
وارجو منك ان تكون واثق تمام الثقه باننا يسعدنا دوما ردك في اي وقت
وعلى من اخطأ وجوب الاعتذار ....
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
new boy

المساهمات : 983

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 9:16 pm

المنتخب خسر بس كسب حب المصريين و بجد تيييييييييييييييييييييت لكل العرب
dr.m
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
dr.m

المساهمات : 857

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 9:53 pm

والله الماتش كان حلو الى حد ما
الفرقتين بيعرفوا يلعبوا بس احنا احسن فى الاخلاق
حكم زفت
وتكسير وطحن فى اللعيبه وتضيع وقت
بس مكنتش اتوقع انهم يعملو كدا بعد الماتش
وبتوع السودان كمان
فعلا خاف من اصحابك اكتر من اعدائك
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 10:51 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
يا مسهل

اولا: للعضو احمد هلال انت مثلا داخل تقولى انتظر الرد و قاسى اوىىىىىىىىى ايه يعنى سعاتك منتظر منى ايه و ايه استحملو دى يعنى ايه يعنى هتحطلى قنابل يعنى و انت بترد ولا هتضربنى ولا ايه مش فاهم يعنى و مادام المنتدى - طويل عريض - كنت رديت فيه من الاول او لما لقيت الموضوع ده مفتوح و قولت ترد فيه فكان من الاولى انك ترد علطول و انا ما افتكرش ان حد ردلى على موضوع و طلبت حذف رده او زعلت منه بالعكس اى حد بيرد و بناقشه و دى مش اول مناقشة بينا او بينى و بين اى عضو و عمرى ما زعلت من رد حد انما مش داخل تهدد او مش عارف اسميه ايه انت ردك استفزنى بصراحة .

ثانيا : الى ال - supporter - محمود عجيز اول حاجه انت مش من حقك انك تتكلم باللهجة دى انت عضو زيى زيك الفرق انك الداعم الفنى و خاص بالمشاكل التقنية و الفنية فى المنتدى بس ما علينا وماله. تانى مين قال انه مش من حقى انا قارى قوانين المنتدى كويس جدا و فاهمها وانا من حقى انى اعمل كدا مش استنى لما يحصل رد خارج عن الادب او الذوق و بعدين بقى لو حد من الجماعه المشرفين الله يمسيهم بالخير يشوفه و بعدين يحذفه و لو فى بند فى قوانين المنتدى بيمنع ده يا ريت اعرفه و يا ريت الاول القوانين دى اللى نصها ما بيتنفذش تتراجع. و بناء عليه ده لا تحذير ولا حاجة لانه مبنى على باطل مفيش اى قانون يمنع اللى انا عملته.

ثالثا: الاخ مجدى يا استااااذ مجدى انا عارف الكلام ده كويس بس انتو اللى عايزين تمشوها بالقوانين و انا ما عملتش كدا الا لانى عارف انه لما بيتعصب ما بيبقاش فى وعيه غير كمان طريقة رده مستفزة جدا و استفزتنى اوى
وبناء عليه انا ما غلطش و عليه انا مش مطالب بالاعتذار و انا عارف اللى ليا و اللى عليا.

ودمتم و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

رايى ورسائل بعد المباراة 1zq3eix

رايى ورسائل بعد المباراة Zu2f15
hamlit71
Moderator
Moderator

المساهمات : 483

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 11:25 pm

يا دكتور / باهي
اولاً :احنا عارفين زيك تمام قوانين المنتدى ماكنشي فيه داعي تتعب نفسك وتجيبها تاني .
ثانياً : تمام اللي انت بتقوله بس يا دكتور القوانين ليها اللي ينفذها وهي ادارة المنتدى مش الاعضاء هما اللي يحذفوا ويعقبوا على مواضيع .
ثالثاً : انت بتقول ان كلام هلال استفزك هو انت متصور مهما كان احمد هايتهور ويقول كلام اظم امه كان موجه للجزائر مش ليك علشان تقوا انه استفزك واظن الغضب مالينا كلنا مش من هزيمتنا لكن من اللي حصل للمصريين في الجزائر والسودان ولا ايه ؟؟
رابعاً : مش هاتعتذر دي بتاعتك انت ودي الحاجه الوحيده اللي تملكها في الموضوع كله ولكن مش دايما الاعتذار يبقى عن خطأ لكن ممكن جدا اعتذر علشان اخليني محتفظ بالناس اللي بحبهم زمايلي واصحابي يا دكتور باهي احنا مش بنثبت مين غلط ومين ماغلطشي احنا حبايب شئنا ام ابينا لاننا في الاخر لازم نعمل بقول الله سبحانه وتعالى " ادفع بالتي هي احسن فإذا الذي بينك وبينه عداوة كأنه ولي حميم "
اخيرا : يا دكتور باهي انت لو قلت لهلال كلمه طيبه دي هاتبقى لانك بتحبه ولانك انسان جميل واشهد الله اني متوسم ده فيك ومش بأثبت انك مخطئي والله العظيم ابدا وانا يا سيدي اسف ان كنت فهمت كلامن على انه تحدي او غيره
الاسف كلمة سهلة تزيل الصعاب وتقرب القلوب المتحابه " يعلم الله اني احبك وكلنا نحبك لان ليس هناك في الكون مايدعو للكراهيه "
ضي القمر
Moderator
Moderator

المساهمات : 936

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 11:47 pm

يعنى هو احنا هنحل المشاكل الصغنططة اللى بين الاعضاء

ولا المشاكل الكبيرة اللى مصر والجزائر

والله الواحد مش عارف يعمل ايه ولا ايه

ههههههههههههههههه

ياجماعة روقوا وخلونا فى المصيبة الكبرى بتاعت السودان
معلشى اسمحولى اتكلم ولو مرة عن الماتش بتاع امبارح

سورى قصدى المجزرة اللى كانت فى الماتش

واللى كانت مضاعفة بعد الماتش

هو صحيح انا مش شوفت الماتش كالعادة

لانى كنت متوقعة النتيجة ومتوقعه اللى كان هيحصل بعد الماتش

بس أنا فعلا تابعت الحلقة مش من أولها اوى...بس كملتها
لحد الفجر....
بس بصراحة العيب على مصر

يعنى هما عارفين انهم رايحين بلد مش فيها عربية اسعاف زى ما بيقول...ومفيش امن ومش اى اهتمام ولا احساس
بالمسؤلية....طيب المفروض ان مصر كانت تعمل حسابها

وبعدين ايه الشباب دول اللى مش عاملين حساب لحد

ورايحين بلد فيها حرب وقال ايه رايحين يشجعو ماتش

وكمان بنات يعنى لو شباب ماشى..

يعنى الموضوع من اوله متلخبط

وبعدين فيه مصريين كتييييييير

كانو بيتفرجوا بره الاستاد

لان الجزائريين اشتروا معظم التزاكر

وخالو السودانين يدخلو بدل المصريين

بس بجد مبارك عجبنى لما قال

ان هيبقى فيه سياسة تانية خااااااااااااااااااالص مع العرب

بعد المهزلةاللى حصلت دى

لان كده كله بان على حقيقته وبكره يعرفوا قيمة مصر

...........................

ياااااااااااااا حبيبتى يا مصر
Mahmoud Ageez
Administrator
Administrator
Mahmoud Ageez

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 11:55 pm

سعاتك منتظر منى ايه و ايه استحملو دى يعنى ايه يعنى هتحطلى قنابل يعنى و انت بترد ولا هتضربنى ولا ايه مش فاهم يعنى و مادام المنتدى - طويل عريض - كنت رديت فيه من الاول او لما لقيت الموضوع ده مفتوح و قولت ترد فيه فكان من الاولى انك ترد علطول و انا ما افتكرش ان حد ردلى على موضوع و طلبت حذف رده او زعلت منه بالعكس اى حد بيرد و بناقشه و دى مش اول مناقشة بينا او بينى و بين اى عضو و عمرى ما زعلت من رد حد انما مش داخل تهدد او مش عارف اسميه ايه انت ردك استفزنى بصراحة .
------------------------
الله عليك الطريقة الجميلة في الرد بجد أسلوب أكثر من رائع وتريقة علي عضو مش هقول صاحبك أو زميلك كأننا أعداء وسيناريو بيتكرر
مش مستحملين كلمة لبعض بيقولك إستني الرد قصده علي الجزائر بكل اللي حصل تيجي إنت مع إنك عامل موضوع بيقول دا تقول لا دا داخل تضربني يضرب إيه ياريت نكبر شوية بئي وننسي شغل العيال دا إحنا أكبر من دا ومن حقنا دماغنا تبقي أكبر من كدا
وأعتقد إن لو فيه رد مستفز يبقي ردك علي هلال مش رده وأعتقد إن مناقشاتك مع الأعضاء معظمها تقليل من قيمتهم ودي من أكتر من عضو
وأنا حاولت أكلمك فيها لوحدنا لكن إنتوا بتحاولوا توصلوا كل حاجة للمنتدي مش فاهم ليه وكأنكم عايزين توصولوا رسالة لحد

ثانيا : الى ال - supporter - محمود عجيز اول حاجه انت مش من حقك انك تتكلم باللهجة دى انت عضو زيى زيك الفرق انك الداعم الفنى و خاص بالمشاكل التقنية و الفنية فى المنتدى بس ما علينا وماله. تانى مين قال انه مش من حقى انا قارى قوانين المنتدى كويس جدا و فاهمها وانا من حقى انى اعمل كدا مش استنى لما يحصل رد خارج عن الادب او الذوق و بعدين بقى لو حد من الجماعه المشرفين الله يمسيهم بالخير يشوفه و بعدين يحذفه و لو فى بند فى قوانين المنتدى بيمنع ده يا ريت اعرفه و يا ريت الاول القوانين دى اللى نصها ما بيتنفذش تتراجع. و بناء عليه ده لا تحذير ولا حاجة لانه مبنى على باطل مفيش اى قانون يمنع اللى انا عملته.
------------------------------
بغض النظر عن طريقتك معايا اللي مش هسكت عليها لأنك ما أحترمتنيش وفيها لهجة سخرية محدش أكيد يرضاها ليا واللي رد هلال علشان إستفذك قلبت الدنيا أنا هطلع أكبر من المهاترات دي وهعديها ومش هعاتبك فيها هنا قداااااااام الناس
أه انا عضو زي زيك والكل عااارف دا وأعتقد دا واضح للجميع علي الرغم من تكرار الإساءة لي في مواقف كتير وممكن كنت أتربص لأي عضو بعد ما يرجع وأضايقه لا كنت بكبر وأقول إحنا أخواااات ومش بردي أوقف عضو وأقول عااادي إحنا اخوااات كان ممكن " بضغطه أريح دماااغي "
لكن يظهر إننا سكتنا كتير وغلطنا أما إتساهلنا في حقنا زي ما مصر سكتت لحد ما حصل اللي حصل
أعتقد إن القوانين دي أنا منقلتهاش من منتدي أنا كنت بشوف الأخطاء بتاعتنا وبحاول أنظم الدنيا وكتبتها بإيدي وأحمد بدر يشهد علي دا
وكل اللي فيها يؤكد حق الإدارة في إدارة المنتدي من جميع النواحي والعضو مشااارك في أي مجااال والإنسان اللي يكلمه هو إحنا
شكرا باااهي وبلاش بعد دا كله تيجوا تقولوا إنت بتكبر الموضوع كفاية بئي ننفخ في الموضوع لحد ما يولع وتقولوا إحنا السبب
إحنا بنرد وبنقول وبنوضح إنتوا حسستنونا إننا في حرب حسبي الله ونعم الوكيل .

ثالثا: الاخ مجدى يا استااااذ مجدى انا عارف الكلام ده كويس بس انتو اللى عايزين تمشوها بالقوانين و انا ما عملتش كدا الا لانى عارف انه لما بيتعصب ما بيبقاش فى وعيه غير كمان طريقة رده مستفزة جدا و استفزتنى اوى
وبناء عليه انا ما غلطش و عليه انا مش مطالب بالاعتذار و انا عارف اللى ليا و اللى عليا.

--------------------------
إحنا أسفين إننا بنمشي روح القوانين أعتقد لو هنمشيها قوانين كان القرار المناسب " إيقاف علي الأقل أسبوعين " تدخل في شئون الإدارة وبتعامل الاعضاء كأنك مشرف لكن إحنا مش هنعمل حاجة مش خوف ولا مش لإننا منقدرش نعمل لكن إحنا بنعمل إعتبار لحاجات تانية كتير
ياريت تقدرها وبعدين أخ إيه أ- مجدي أكبر منك بأكثر من ربع قرن يعني إنت بتكلم معلمك أو والدك أو أخوووك الكبير أوىىى
وبعدين مش إنت اللي تحدد طريقة مين المستفزة إحنا اللي نقول

Ahmed Badr
Supervisor
Supervisor
Ahmed Badr

المساهمات : 381

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالخميس نوفمبر 19, 2009 11:55 pm

bahy كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم
يا مسهل

اولا: للعضو احمد هلال انت مثلا داخل تقولى انتظر الرد و قاسى اوىىىىىىىىى ايه يعنى سعاتك منتظر منى ايه و ايه استحملو دى يعنى ايه يعنى هتحطلى قنابل يعنى و انت بترد ولا هتضربنى ولا ايه مش فاهم يعنى و مادام المنتدى - طويل عريض - كنت رديت فيه من الاول او لما لقيت الموضوع ده مفتوح و قولت ترد فيه فكان من الاولى انك ترد علطول و انا ما افتكرش ان حد ردلى على موضوع و طلبت حذف رده او زعلت منه بالعكس اى حد بيرد و بناقشه و دى مش اول مناقشة بينا او بينى و بين اى عضو و عمرى ما زعلت من رد حد انما مش داخل تهدد او مش عارف اسميه ايه انت ردك استفزنى بصراحة .

ثانيا : الى ال - supporter - محمود عجيز اول حاجه انت مش من حقك انك تتكلم باللهجة دى انت عضو زيى زيك الفرق انك الداعم الفنى و خاص بالمشاكل التقنية و الفنية فى المنتدى بس ما علينا وماله. تانى مين قال انه مش من حقى انا قارى قوانين المنتدى كويس جدا و فاهمها وانا من حقى انى اعمل كدا مش رد خارج عن الادب او الذوق و بعدين بقى لو حد من الجماعه المشرفين الله يمسيهم بالخير يشوفه و بعدين يحذفه و لو فى بند فى قوانين المنتدى بيمنع ده يا ريت اعرفه و يا ريت الاول القوانين دى اللى نصها ما بيتنفذش تتراجع. و بناء عليه ده لا تحذير ولا حاجة لانه مبنى على باطل مفيش اى قانون يمنع اللى انا عملته.

ودمتم و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

رايى ورسائل بعد المباراة 1zq3eix

رايى ورسائل بعد المباراة Zu2f15

اولا للعضو باهى
بتكلم عن احمد هلال هو حجز مكان للرد وده عاادى فى اى منتدى بيحصل اما انك تسبق بالنيه وتقولى انا عارف كلامك هيبقى ازاى فده غلط عشان انته مدخلتش فى دماغه وعارف هو هيكتب ايه وانك تبيت النيه انه هيكتب رد مخالف فده غلط وانك تمنعه انه يكتب فى الموضوع فده مش من حقك لانك حطيت الموضوع فلازم تتقبل الاراء
اما بالتنسبه للنقطه التانيه وكلامك عن عجيز فاسمحلى اقولك انك اللى مينفعش تتكلم بالطريق دى معاااه لانه المدير بتاع المنتدى وصاحب صلاحيات اكبر منك ومنى ومش مجرد عضو ذيك اما عن كلامك عن المشرفين فدى تريقه وسخريه لا اسمح بها ولو فعلا المشرفين مش متابعين مكنوش دخلوا ونبهوك انك غلطان وكلامك عن القوانين اللى مش بتتنفذ قولى قانون واحد متنفذش بدليل بلاش كلام هرتله ع الفاضى
بالنسبه للجزء التالت فى كلامك
المسئول عن تنفيذ القوانين هى الاداره فقط واللى يشوف غلط من الاعضاء بيبلغ الاداره مش بيصرف من دماغه
وانك عارف احمد لما بيتنرفز بيخرج عن وعيه وطريقته مستفزه ده مش تجاوز منك ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ولا احنا شاطرين نعدل على غيرنا بس
وعلى فكره دى مش اول مره ده حصل منك كذا مره وانا محمود سكتنا فبلاش تمادى بقى
اما انك تعتذر او متعتذرش فده براحتك انته غلطت
اما عن القوانين فياريت تذكر نفسك بها اولا
ضي القمر
Moderator
Moderator

المساهمات : 936

مُساهمةموضوع: رد: رايى ورسائل بعد المباراة   رايى ورسائل بعد المباراة Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2009 12:32 am

أظن يا جماعة من أول ما الدكتور محمود

عمل المنتدى دا واشتركنا فيه وكل واحد

فينا عارف حدوده ودورة فى المنتدى

سواء كان صاحب المنتدى او المشرف او العضو

فياريت بلاش الكلام اللى انت بتقوله ده يا دكتور باهى

وانا مش حبيت اثير الموضوع أكتر من كده فى اول رد

ليا...بس

ياريت الموضوع مش يتطور أكتر من كده

ولو حضرتك حبيت تقدم اعتذار فى منتدى الشكاوى والاقتراحات وخصوصا لمستر مجدى

فدا يرجع لحضرتك...

وشكرااااااااااااا

انا اسفة مضطرة انى اقفل الموضوع