Shabab Pharma Forums
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

خاص بطلبة صيدلة طنطا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
Our Group

اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Pharma10

اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

النوع : ذكر
المساهمات : 1462

اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 4:36 am

بصراحه انا لما سمعت مصدقتش انه ممكن واحد مصرى(ولو يهودى)يعمل ده...

http://showmoves.blogspot.com/2009/11/blog-post_05.html
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

المساهمات : 958

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 5:19 am

ده مفيش ولا حرف العين حتى من كلمة الحياة
هو ايه التاليف وصل لكدا
http://www.bahiat.blogspot.com
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 8:22 am

لو تاليف ياعمنا مكنش رئيس قناه الحياه طلع اول امبارح مع خالد على دريم ف التليفون وقاللو انا اول لما شوفت الاعلان وقفته علي الفور وده بتاريخ 7/11 وانا شوفتها بنفسى،اما بالنسبه لكلمه الحياه فانا جبت الاعلان من اول رابط كتبت فيه(اعلان علي قناه الحياه لمسانده الجزائريين)ياريت تكتب كده ف جوجل وتشوف تاليف ولا ايه..ياريت يادكتور تدور عليها بنفسك وبلاش النغمه اللى انت طالع فيها دى وكل حاجه انقلها تقول تاليف وتبقو تتاكدو الاول من كلامكو عشان المنظر العام بس،

وللعلم ..التريقه ع القرءان كانت حقيقه في احدى الصحف الجزائريه مكنتش تاليفه ولا تخريف يعني......
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 8:35 am

اتاكد انت من كلامك انا عايز دليل واحد يثبت ان ده اتعرض على قناة الحياة لو عندك فيديو او اى حاجه تثبت يا ريت توريهالنا
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 8:46 am

AhmedHelal كتب:
لو تاليف ياعمنا مكنش رئيس قناه الحياه طلع اول امبارح مع خالد على دريم ف التليفون وقاللو انا اول لما شوفت الاعلان وقفته علي الفور وده بتاريخ 7/11 وانا شوفتها بنفسى،

سلامه الشوف!!!!!
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 8:57 am

AhmedHelal كتب:
AhmedHelal كتب:
لو تاليف ياعمنا مكنش رئيس قناه الحياه طلع اول امبارح مع خالد على دريم ف التليفون وقاللو انا اول لما شوفت الاعلان وقفته علي الفور وده بتاريخ 7/11 وانا شوفتها بنفسى،

سلامه الشوف!!!!!

ايه الذوق ده
المهم لو انت شوفتها انا ما شوفتهاش لو عندك جزء من الحلقة وريهولنا عندك اى حاجه و لو عنوان فى اى موقع كبير زى مصراوى او اليوم السابع الخ اى موقع من المواقع دى هاتلى الرابط مش جايبلى فيديو معلهوش اى كلمة و تقولى جه عالحياة.
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 9:22 am

صحيح نسيت اقولك ان الاعلان ده متذاعش غير مرتين اتنين بس عشان كده محدش لحق ينزله ع النت،واذا كنت بقولك انا شوفت الحلقه وبنفسي وانت مش مصدق اوك حقك ولو انت عاوز فيديو من مصراوى اهو ياعم عشان ترتاح
http://videohat.masrawy.com/view_video.php?viewkey=c0a2bbd45a32d7f047aa
لكن احب اعرفك انى مبكدبش او بنقل حاجات مش موثوق منها،وبالنسبه للذوق فمفيش اذوق منك.
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 9:34 am

انا شوفت الفيديو ده بس لو ككنت بصيت تحت شوية هتعرف ان اى فيديو على صمراوى الموقع مش مسئول عنه لان اى عضو بيحط اى فيديو و لو انا خدت الفيديو ونزلته على مصراوى و كتبت فى العنوان اعلان عن الجزائر على قناة مودرن او اى قناة تانيه هيبقى نفس الوضع اللى احنا فيه دلوقتى لان مفيش حاجه تثبت انه جه على مودرن ولا حاجه تثبت انه جه عالحياة و لما هو اتذاع مرتين بس الفيديو ده جبته منين ما دام ما حدش لحق يسجله و لو ده متسجل من على قناة الحياة فين اللوجو بتاع القناة
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 9:36 am

وعلى فكرة انا ما قولتلكش فيديو من مصراوى انا قولتلك عنوان او مقال
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
AhmedHelal

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 11:00 am

AhmedHelal كتب:
لو تاليف ياعمنا مكنش رئيس قناه الحياه طلع اول امبارح مع خالد على دريم ف التليفون وقاللو انا اول لما شوفت الاعلان وقفته علي الفور وده بتاريخ 7/11 وانا شوفتها بنفسى،اما بالنسبه لكلمه الحياه فانا جبت الاعلان من اول رابط كتبت فيه(اعلان علي قناه الحياه لمسانده الجزائريين)ياريت تكتب كده ف جوجل وتشوف تاليف ولا ايه..ياريت يادكتور تدور عليها بنفسك وبلاش النغمه اللى انت طالع فيها دى وكل حاجه انقلها تقول تاليف وتبقو تتاكدو الاول من كلامكو عشان المنظر العام بس،

وللعلم ..التريقه ع القرءان كانت حقيقه في احدى الصحف الجزائريه مكنتش تاليفه ولا تخريف يعني......

مش هرد تانى،وبعدين انا جبت الفيديو اللى عاوز يشوفو اهلا وسهلا واللى مش عاوز ميقعدش يمثل ويقولك تاليف ومش تاليف،مش مصدقنى او مش عاجبك المواضيع او مش مصدق كلامى دي ترجعلك بس متقعدش كل شويه تقوللى مصدر ومش مصدر وتخاريف.
bahy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
bahy

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 1:27 pm

يا بابا انا عايز اى حاجه تاكدلى انه اتعرض عالحياة و زى ما قولتلك
1/ الاعلان ده اتسجل امتى لما هو اتعرض مرتين بس و ما حدش لحق يسجله؟؟؟؟
2/ولو اتسجل من عالحياة فين اللوجو بتاع القناة؟؟
3/ لو انا جبت نفس الفيديو و قولت انه اتعرض على المصرية من غير اى دليل هتصدقنى؟
4/ انت ما جبتش اى دليل على صحة الفيديو ده غير " شوفت بنفسة " .
5/لما تفكر تتناقش فى موضوع يا ريت تتكلم بموضوعية الحكاية مش صوت عالى و خلاص عندك كلام قولو مش تقولى
(النغمه اللى انت طالع فيها - سلامه الشوف!!!!!- ميقعدش يمثل-متقعدش كل شويه تقوللى مصدر ومش مصدر وتخاريف.)
هى المصادر بقت تخاريف
عموما حاول تتناقش باسلوب ارقى من كدا
Ali Hamdy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
Ali Hamdy

المساهمات : 607

مُساهمةموضوع: رد: اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!   اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!! Emptyالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 12:40 am

أنا أأكد لك يا باهى خد الخبر ده

قناة الحياة تعتذر لجماهير مصر

قناة الحياة تعتذر لجماهير مصر

أيوا كورة - محمد صلاح - قدمت قناة الحياة الفضائية " المصرية " اعتذارا لجماهير مصر بعد أن قامت بإذاعة كليب دعائى الذى يساند المنتخب الجزائري فى مباراته أمام مصر وأكدت القناة دعمها ووقوفها بجانب المنتخب المصري .

وأكد محمد عبد المتعال رئيس القناة أنه أصدر قرارا فوريا بمنع عرض هذا الكليب الدعائى مرة أخرى على شاشات القناة مراعاة لشعور المصريين !!

وأكد عبد المتعال فى فى مداخلة مع برنامج " الرياضة اليوم " والذى يقدمه خالد الغندور أن الاعلان الذى اذيع على قناة الحياة لمساندة المنتخب الجزائري جاء غلطة غير مقصودة !! مؤكدا انها لن تتكرر .

وأشار أن هذا الخطأ الغير مقصود لا يعبر عن سياسة القناة أو منهجها مؤكدا وقوف القناة بكامل العاملين فيها قلبا وقالبا مع المنتخب المصري فى مهمتة القومية .

جدير بالذكر ان الجماهي رالمصرية انتهابها لحزن الشديد بعد إذاعة قناة الحياة المصري لاعلان للمنتخب الجزائري " للتشجيعه فى مباراته أمام المنتخب المصري .

المصدر: ايوا كورة

اعلان لمسانده الجزائريين في قناه الحياه!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اعتداءات الجزائريين ع المصريين ف السودان !!
» علمتنى الحياه
» انفلونزا الحياه
» الكفاح فى الحياه
» أحسن 32 حاجه فى الحياه