خاص بطلبة صيدلة طنطا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول
Our Group



شاطر | 
 

 سيبيني جنبك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hamlit71
Moderator
Moderator


النوع : ذكر
المساهمات : 483
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36209

مُساهمةموضوع: سيبيني جنبك   الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:55 pm



ليه يا مصر دايما
زقاني على السفر
لو زعلانه مني والله غصب عني
يالاإرضي وحني
ده ياما ذنوب ياأمي
كتير منها اتغفر
**********
ليه عايزه يكون مابينا
دايماً ياأمي بحور
كل ما أعدي واحد
الالقي الف واحد
في لحظة اتحفر
**********
والله يا أمي انتي
بحبك زي ما انتي
بحب حتى عتابك
واعشق نبح الكلاب
او صوت كروان في ليلي
أو حتى صريخ غراب
ولو الصبح عتمة
والكلمة ف صدري كتمة
هاعشق ضلمة نهارك
واعشق ريحة التراب
**********
لو صوتي يعلا عليكي
اوعي تدمع عينيكي
بسرعة اجلديني
وبقسوة عذبيني
بس بلاش تبعيديني
وسيبيني ابوس ايديكي
**********
اانا مهما قاسيت يا امي
لازم اسكت واداري
دا همك هو همي
ومية نيلك دي دمي
هاشربها واشتهيها
لو حتى هاشتريها
هااروي عطشي يا أمي
لو كانت حتى ميه
مخلوطة بالمجاري
حاضر هاسكت واداري
**********
سيبيني في حجرك انام
على صوت حدوتة حلوة
او قسوة في الكلام
وشده في الملام
**********
سيبيني عنك ادافع
وصوتي بصوت المدافع
لرايتك هابقى رافع
في حرب او سلام
**********
لو ذاد عليا الغلا
ولو هاموت من الجوع
ولو هايشكي الولا
في مرة وكان موجوع
هداري دمعي ياأمي
وارسم ضحكة لهمي
وامسح كل الدموع
**********
90 مليون في حضنك
ودايماً مكفينا
وكلمة ابني منك
دايما تدفينا
**********
خلاص قوليلي هاسيبك
قوليلي مش هاتمشي
قوليلي اني حبيبك
ولوبعيد راح اجيبك
وهاحطك جوه عيني
وغطايا هو رمشي
بس اوعى يا أبني تمشي



عدل سابقا من قبل hamlit71 في الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 5:50 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the dreamer
VIP Member
VIP Member
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 24/08/2009
نقاط : 34506

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 6:15 pm

مش قادر أنساها ولا أبعد عنها وأتحمل... دة أنا بتنفس هواها ومن غيرها لا يمكن أكمل

هى دى المشكلة يا مستر...
على رأى المثل ( تعبان منه ولا أقدر أبعد عنه)

عموما ربنا يبارك لحضرتك في والدتك ويباركلى أنا كمان فى والدتى
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس مية المجارى دى كبيييييييييرة أوى يا مستر
ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطيب
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 440
تاريخ التسجيل : 28/02/2009
نقاط : 36069

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 9:28 pm


جميييييييييل جدا يا مستر
والجزء دا عجبنى اوى
سيبيني عنك ادافع
وصوتي بصوت المدافع
لرايتك هابقى رافع
في حرب او سلام

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AYA
صيدلي شغااال
صيدلي شغااال
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 266
تاريخ التسجيل : 27/02/2009
نقاط : 35900

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 4:21 pm

انا مش داخلة عشان اقول رايى

انا داخلة عشان اقولك

يا مستر

انا






































































































































اسفة
</STRONG>
</STRONG>
</STRONG>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.lobna
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 865
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 36554

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الخميس نوفمبر 12, 2009 6:51 pm

رائع رائع رائع.........بجد والله اكتر من رائع يا مستر...تسلم ايديك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36802

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الخميس نوفمبر 12, 2009 10:08 pm

عاوز اقولك الكبير كبير

يا كبيييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamlit71
Moderator
Moderator


النوع : ذكر
المساهمات : 483
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36209

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الخميس نوفمبر 12, 2009 10:10 pm

عموما ربنا يبارك لحضرتك في والدتك ويباركلى أنا كمان فى والدتى
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس مية المجارى دى كبيييييييييرة أوى يا مستر
ههههههههههههههههههههههههه

الابنة العزيزة / اسماء
مفيش حاجه تكتر على مصر
احنا لما طلعنا ورا سعد زغلول باشا قبل ما ينفوه ضربوا علينا رصاص زي المطر في الصحراءلاننا كنا واخدينها مشي لان كان الت
وك توك لسة ما أكتشفش عارف يا اسماء يابنتي كنا بنشلرب الميه مخلوطة بدم زملائنا الشهداء عشان كنا رجالة وواقفين وقفة رجالة
********************************************************************
جميييييييييل جدا يا مستر
والجزء دا عجبنى اوى
سيبيني عنك ادافع
وصوتي بصوت المدافع
لرايتك هابقى رافع
في حرب او سلام

ابنتي العزيزة / سارة
اشكرك لردك ومرورك الكريم ربنا يخليكي يا ابنتي العزيزة
**********************************************************************
انا مش داخلة عشان اقول رايى

انا داخلة عشان اقولك؟؟؟؟؟

ياابنتي العزيزة/ آية مجرد تواجدك في الموضوع يجعل له قيمة حقيقية
اشكر لك اهتمامك وردك الذي يسعدني دوماً

******************************************************************
رائع رائع رائع.........بجد والله اكتر من رائع يا مستر...تسلم ايديك
الابنة الخلوقة د / لبنى
انتي اللي اكثر من رائعة
ربنا مايحرمني من ردك وتواجدك الدائم بالتوفيق ابنتي الرائعة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sindebad
صيدلي نشيط
صيدلي نشيط
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 57
تاريخ التسجيل : 19/02/2009
نقاط : 35669

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 5:40 pm

ابدعت في الشعر الديني
وتعملقت في الرومانسي
والآن تثبت أنك الجبل في الشعر الوطني

وحلوة يا بلدي


farao farao farao farao
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamlit71
Moderator
Moderator


النوع : ذكر
المساهمات : 483
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36209

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الأحد نوفمبر 22, 2009 9:37 pm

شكرا يا ادهم
الاسم ادهم لكن النقب شرقاوي
وكان عل الكفاح ناوي
دخل عليه بدران وقاله
صباح الخير ياباشا
انا جبتلك الفطار ونسيت اجيب العشا
قاله ياخوفي يابدران ليكون ده اخر عشا
وفي لحظة بدران داس على الزناد
طلع العيار صايب
مسكين يا ولدي مسكين يا ادهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37300

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الأحد نوفمبر 22, 2009 10:58 pm

والله ماهقول كلام يعبر عن اعجابي بالكلام ده.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmed Badr
Supervisor
Supervisor
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 381
تاريخ التسجيل : 22/04/2009
نقاط : 35598

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الثلاثاء ديسمبر 01, 2009 6:51 pm

إيه الحلاوة دي يا أ/مجدي
أحبك وأنت بتناقش أفكار جادة


مصر هي أمي



مستني إيه .. امشي
الحلم منفعشي
فوق من خيالك ..فوق
انسي بقا وأمشي
اقفل علي قلبك كفاية تجرحه
وتعلقه بحبال أماني تطوحه
من النهارده الحلم مش هيفرحه
ارجوك .. ماتحلمشي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamlit71
Moderator
Moderator


النوع : ذكر
المساهمات : 483
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36209

مُساهمةموضوع: رد: سيبيني جنبك   الأربعاء ديسمبر 02, 2009 7:26 pm

انا اللي مش عارف اقول ايه
ان يجتمع الهلال والبدر في وقت واحد
ولكن لا يسعني الا ان اقول شكراً ياقمر انت وهو
ودايما منورين موضوعاتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سيبيني جنبك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Shabab Pharma Forums :: ((منتدي العــــــــام )) :: منتدي الأدبي :: إبداعات-
انتقل الى: