خاص بطلبة صيدلة طنطا
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول
Our Group



شاطر | 
 

 يلا نطرد الملك

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
soma
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 368
تاريخ التسجيل : 09/03/2009
نقاط : 35574

مُساهمةموضوع: يلا نطرد الملك   الأحد أغسطس 09, 2009 10:25 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

لعبة انهاردة برضه عد بس اسلوبها ماكر شوية بتعتمد عالخداااع .. وربنا يكون في عون الملك الضحية واللعبة دي لعبة عجبتني اوي فحبيت انقلهالكم



اللعبة دى دماغ بقي جامده جدا ولازم تبقي صاحي

حاول تطلع الملك
بس طبعا لازم تبقى صاحي وواعي للي بيحصل حوليك

اللي يكسب فيها يبقى هوه الملك

ويختار ملكة معاه من الجروب والعكس طبعا بالنسبة للبنات

ومن حقه كمان إنه يطلب أي طلب من أي حد في الجروب ولازم طبعا يتنفذ لإن هوه الملك

وطبعا بيفضل الملك لحد ما حد تاني ياخد مكانه..
**************
تعليمات اللعبة :
أولا : نعد من 1 إلى 10

ثانيا: اللي يوصل ل 10 الأول يكون الملك..ثم نبدأ من جديد في العد من 1 إلى 10

دلوقتي تم تنصيب الملك والملكة بتاعته ولازم طبعا الملك يحافظ على عرشه فدي صلاحيات الملك..

ثالثا : صلاحيات الملك :
- إنه يستطيع أن يلخبط العدد على الأعضاء بسهولة وما حدش يقدر يعترض عليه
يعني إذا وصلوا بالعد إلى 5 يقدر بكل سهولة وبرود يكتب 1 ونعيد العد من 1 تاني
- ممنوع مخالفة أي عضو لطلبات الملك
- ممنوع وضع مشاركتين متتاليتين

كده بأه عشان الملك يحافظ على عرشه لازم يبعد الأعضاء عن النقطة 10
هتقولولي طب إزاي نشيل الملك كده ؟؟
هاقولكم تتفقوا عليه وتيجوا بالليل وهوه نايم وبره المنتدى وتعدوا في الخباثة لحد ما جنابه يصحى يلاقي نفسه في الشارع والملك اللي بعده يذل أنفاسه وأنفاسكم معاه...هههههه
يلا بينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
Ali Hamdy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 607
تاريخ التسجيل : 15/02/2009
نقاط : 36095

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 3:07 pm

22222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطيب
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 440
تاريخ التسجيل : 28/02/2009
نقاط : 35809

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 6:42 pm

333333333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 6:48 pm

444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القلب الطيب
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 440
تاريخ التسجيل : 28/02/2009
نقاط : 35809

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 6:53 pm

5555555555555555555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 6:55 pm

66666666
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
على ريشة
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 746
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36331

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:15 pm

[size=24]7777777777
اوشك حكمك على الانتهاء ياهلال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:18 pm

888888888

هوريك يا هلال العين الحمرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
على ريشة
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 746
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36331

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:20 pm

مضطر ابيعك ياهلال
اتفقنا عليك هاهاهاهاهاهاها
99999999999999
انهية ياعابدين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:22 pm

10 10 10 10 10 10 10


هع هع هع هع هع

انا الملك ياد انت و هو و اللى هيفتح بقه انتو عارفينى

و هكتبلكو القوانين فى الرد الجاى دلوقتى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:40 pm

بصو بقى بدام انا بقيت الريس بتاع القعدة دى يبقى هطلع عينيكو ههههههههه

و اللى هيقول لا و لا دماغو توزو انه يعمل حاجة من ورايا مش هقولكو هعمل فيه ايه الصورة هيا اللى هتتكلم




نيجى بقى للحاجة التانية عاوز اأدب واحد معانا هنا بس

خد ياااااد يا هلال انت هنا .......... خد يااااااااااااااااد

بقى عاملى فيها ديك و بتنططلى على عمك على ليه يااااااد .... اممممممممممم حاسس انك عاوز تقول حاجة صح ... قول قول

انت صدقت ولا ايه هتتكلم و انا موجود .. طاااااااااااااااخ




على الله اسمعلك صوت هنا فى المنتدى تانى طول ما انا موجود ... صحيح ناس تخاف تشرب شاى بحليب ... ايييه هيا القوالب نامت و العمدان قامت ولا ايييه ....

المهم هخلى الملكة بقى sara fulla علشان هيا اللى ساعدتنى مع انها خلعت و سابتنى بس مش مشكلة

ياللا قيااااااام .... الواد اللى لسه قاعد هناك و مقامش ده يجيلى بكرة قبل السيشن ما يبدأ و على الله ميجيش هو حر بقى ....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
على ريشة
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 746
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36331

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 7:47 pm

ايوة كدة ياعابدين بس افتكر انى ساعدتك
وهاخلعك قريب احذرنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:16 pm

يا نهارك مش فايت انت بتهددنى يااااااد انت كمان

صحيح مهو المثل قال ( إن كان حبيبك عسل حط عليه قشطة )

خد ياااااااد انت هنا .... خد ياااااااااد بقولك

بص بقى يا شاطر زمن اليييييه ده خلاص انتهى ...

هتعملى فيها بقى الجامد اللى بيلعب حديد عليا النعمة لاخليك زى الواد ده




ماشى على الله حد يعمل حاجة تانى انتو حرين اللى هيسمع الكلام هيبقى صاحبى و حبيبى و كفاءة و اللى هتوزه دماغه انه يروح هييه ولا هييه هيلاقينى مستنيه فى هييه و هييه ....

قياااااااااااااام و انا منسيتش الواد اللى مقامش المرة اللى فاتت يجيلى بكرة على الله ميجيش ........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:42 pm

1111111111111111

سمعا وطاعه ايها الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gihan nemo
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 357
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 35754

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:49 pm

2222222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:50 pm

33333333333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gihan nemo
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 357
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 35754

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:54 pm

4444444444444444

بسرعه بسرعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:55 pm

5555555555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:56 pm

بسرعه...........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gihan nemo
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 357
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 35754

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:58 pm

666666666666666


والله لننضرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 8:59 pm

777777777777777

هههههههههههه..طول منتى معايا مفيش خوف

انا الملك القادم.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gihan nemo
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 357
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 35754

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 9:01 pm

88888888888888
يا خوفي يا صميده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
new boy
صيدلي أستااذ
صيدلي أستااذ
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 983
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 36542

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 9:05 pm

صفر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Gihan nemo
صيدلي متميز
صيدلي متميز
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 357
تاريخ التسجيل : 13/02/2009
نقاط : 35754

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 9:16 pm

ايه ده بقي

انت ايه الي مصحيك يا عابدين لحد دلوقتي
الله يسامحك

111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AhmedHelal
دكتــــور
دكتــــور
avatar

النوع : ذكر
المساهمات : 1462
تاريخ التسجيل : 14/02/2009
نقاط : 37040

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 9:17 pm

222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr/Jasmin
صيدلي شغااال
صيدلي شغااال
avatar

النوع : انثى
المساهمات : 185
تاريخ التسجيل : 05/07/2009
نقاط : 34170

مُساهمةموضوع: رد: يلا نطرد الملك   السبت أغسطس 15, 2009 9:23 pm

3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
يلا نطرد الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 27انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Shabab Pharma Forums :: منتدي الترفيه :: منتدي الألعاب-
انتقل الى: